مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1393 ساعت 11:552015-01-28سياسي

افزایش همکاری علمی و فناوری با عراق در پنج نقطه مشترک مرزی


معاون علمی و فناوری رییس جمهور در دیدار با وزیر ارتباطات عراق زمینه های گسترش همکاری های علمی و فناوری طرفین، به ویژه در حوزه اطلاعات و ارتباطات را مورد بررسی قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، سورنا ستاری بر لزوم گسترش همکاری های بین دو کشور ایران و عراق در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تاکید کرد و افزود: حوزه ICT از حوزه های بسیار مهم فناوری های راهبردی است که می تواند زمینه بسیار خوبی را برای اشتغال جوانان دو کشور فراهم کند.

در جمهوری اسلامی ایران بر روی این حوزه حساب ویژه ای باز شده است و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد از شرکت های دانش بنیان، حمایت های لازم را صورت دهد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نقش مهم شرکت ها در تقویت همکاری های بین دو کشور در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، تجهیزات و دانش و خدمات آزمایشگاهی، توسعه شرکت های دانش بنیان، پارک های علم و فناوری و ارتباطات دانشگاهی را از ظرفیت های همکاری ایران دانست و افزود: آمادگی داریم تمامی مشکلات بر سر راه تسهیل ارتباطات بین دو کشور در قالب های مختلفی همچون کمک به شرکت های دو کشور برطرف کنیم.

به گفته وی بهترین دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و پژوهشگاه های کشورمان می توانند به خوبی زمینه تسهیل این ارتباطات و همک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش همکاری علمی و فناوری با عراق در پنج نقطه مشترک مرزی

افزایش همکاری علمی و فناوری با عراق در پنج نقطه مشترک مرزی