مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1393 ساعت 11:552015-01-28سياسي

در مرحله فاز دوم فیلترینگ هوشمند هستیم/اجرا برروی اینستاگرام


وزیر ارتباطات با بیان اینکه در مرحله فاز دوم یعنی سازماندهی فیلترینگ هوشمند هستیم گفت: در گام اول فیلترینگ هوشمند را بر روی اینستاگرام پیاده کردیم و 83 درصد از فیلترینگ هوشمند بومی ما جواب داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمود واعظی در نشست خبری امروز سخنگوی دولت حاضر شد و به سوال خبرنگاران پاسخ داد.

واعظی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه اجرای فیلترینگ هوشمند در چه مرحله ای است و اخیرا نیز گزارشی از سوی برخی از دانشکده های فنی درخصوص فیلترینگ هوشمند ارائه شده که در این گزارش آمده است ادعای جدا کردن محتوای خوب و بد یک سخن گزاف است و چنین امکانی وجود ندارد و چرا دولت هزینه زیادی را درباره فیلترینگ هوشمند صرف می کند در حالی که می داند این کار امکان پذیر نیست، گفت: به هر حال در همه جای دنیا این موضوع وجود دارد که اگر تشخیص دهند بعضی از سایت ها مضر و دارای محتوای مجرمانه است آن را کامل ببندند و یا آنکه بخشی از محتوای مجرمانه آن سایت را فیلتر کنند.

وی افزود: دولت یازدهم راه دوم را انتخاب کرده چراکه بسیاری از سایت ها سالم هستند البته برخی از سایت ها کاملا غیراخلاقی هستند که باید بسته شوند اما سایت هایی نیز وجود دارند که در آن مقالات علمی وجود دارد ضمنا از دید برخی از کشورها و یا برخی از گروه ها مواردی مغایر با فرهنگ اسلامی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مرحله فاز دوم فیلترینگ هوشمند هستیم/اجرا برروی اینستاگرام

در مرحله فاز دوم فیلترینگ هوشمند هستیم/اجرا برروی اینستاگرام