مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1393 ساعت 11:552015-01-28سياسي

رحمانی فضلی: وزارت کشور مجوز قانونی برای اجرای انتخابات شورایاری ندارد


وزیر کشور در رابطه با اصلاح طلب بودن معاون سیاسی خود گفت: در وزارت کشور هم مدیران اصولگرا و هم اصلاح طلب داریم و بنای دولت از ابتدا بر این بود که از نیروهای سیاسی شایسته، - معتدل و باتجربه موجود در عرصه سیاسی کشور استفاده کند و معاون جدید سیاسی وزارت کشور هر سه این ویژگی ها را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رحمانی فضلی در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت در جمع خبرنگاران در مورد ضرب الاجل وزارت کشور برای استعفای مدیران خود توضیح داد: وزارت کشور مجری انتخابات است و باید مقدمات کار را فراهم کند.

پس مدیران نمی توانند وسط کار اجرایی از وزارت کشور بروند و ما مدیر جابجا کنیم بنابراین وزارت کشور اعلام کرده است همه مدیرانی که می خواهند برای انتخابات کاندیدا شوند تا اول اسفند وقت دارند که استعفا دهند.

وی همچنین در جواب سوالی در مورد وضعیت انتخاب استاندار مرکزی گفت: روی گزینه های مختلف کار می کنیم و نتیجه را به دولت ارائه می کنیم تا تصمیم گیری شود.

وی همچنین در مورد انتخابات شورایاری هم توضیح داد: وزارت کشور مجوز قانونی برای اجرای انتخابات شورایاری ندارد.

بنابراین وزارت کشور به طور قانونی نمی تواند در این رابطه ورود پیدا کند بنابراین در شورای شهر تصمیم گرفتند انتخابات را با کمک شهرداری انجام دهند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحمانی فضلی: وزارت کشور مجوز قانونی برای اجرای انتخابات شورایاری ندارد

رحمانی فضلی: وزارت کشور مجوز قانونی برای اجرای انتخابات شورایاری ندارد