مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1393 ساعت 11:502015-01-28اجتماعي

پیاده روهای اصفهان مبله می شوند/ راه اندازی پاتوق های شهری در اصفهان


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته پیاده روهای بالای عرض سه متر خیابان های اصفهان به مبلمان شهری تجهیز می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمدرضا نیلفروشان پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود با بیان اینکه انجام کارهای زیباسازی در شهر اصفهان زمان بر است، اظهار داشت: از آنجایی که شهر اصفهان شهر هنرپروری است هر فعالیتی که در آن صورت گیرد زیر ذره بین قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه به اعتقاد برخی شهر اصفهان به لحاظ زیباسازی فضای شهری در برخی از قسمت ها از شهرهای تهران، تبریز و مشهد عقب افتاده است، ادامه داد: این گفته صحیح است اما باید توجه داشته باشیم که برای مثال شهرداری تهران در حال پاک کردن برخی از زیباسازی های قبلی است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان در ادامه با بیان اینکه نمیتوان به راحتی فضا و بافت شهری اصفهان را دستخوش تغییر کرد، افزود: در حل حاضر تدوین طرح ضوابط 20 گانه، طرح جامع تبلیغات شهری و طرح جامع نورپردازی و آذین بندی شهر اصفهان در حال تدوین است.

ساماندهی تابلوهای شهری به شرط همکاری اصنافوی با بیان اینکه اصناف باید همکاری لازم را برای ساماندهی تبلیغات شهری داشته باشند، افزود: چنانچه اصناف همکاری لازم را داشته باشند میتوان به خوبی تابلوهای تبلیغاتی و پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روهای اصفهان مبله می شوند/ راه اندازی پاتوق های شهری در اصفهان

پیاده روهای اصفهان مبله می شوند/ راه اندازی پاتوق های شهری در اصفهان