مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1393 ساعت 11:452015-01-28سياسي

مدیران در افزایش رضایت مندی مردم تلاش کنند


معاون سیاسی، امنیتی استاندار قزوین گفت: مدیران در افزایش رضایت مندی مردم تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، ایوب رحیمی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی که با حضور جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد اظهار داشت: آمارهای موجود حاکی است که میزان رضایت مندی از عملکرد مسئولان در سطح مطلوبی در بین مردم نیست.

وی افزود: ما به عنوان نسل اولی های انقلاب که شاهد شهیدانی بودیم که جان خود را از دست داده اند و با جان خود ایثار کردند بایستی نسبت به جلب رضایت مردم دغدغه زیادی داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار قزوین بیان کرد: لازم است مدیران استان در دیدارهای استاندار با جانبازان و خانواده هایشان شرکت کنند و شاهد مشکلات و دغدغه ها و درد های آنها باشند و مدیران بایستی در افزایش میزان رضایت مردم تلاش کنند.

رحیمی افزود: مردمی که پشتوانه نظام در هر زمانی و مکانی بودند و وظیفه ما مسئولان است که رضایت آنها را جلب کنیم و بایستی مسئولان در بین مردم حضور داشته باشند تا مردم بدون واسطه و رو در رو مشکلات خود را با آنها در میان بگذارند.

ارایه خدمات شهری، درراستای صیانت از حقوق شهروندی استایرج زاهد پور مدیرکل دفترامور شهری استانداری نیز در این مراسم گفت: در راستای این امر، شیوه آپارتمان سازی، ترویج فرهنگ ترافیک در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران در افزایش رضایت مندی مردم تلاش کنند

مدیران در افزایش رضایت مندی مردم تلاش کنند