مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1393 ساعت 11:452015-01-28اقتصادي

پایگاه انتقال خون مشگین شهر فعال شد/ استخدام 29 نفر


مدیر کل انتقال خون استان اردبیل از فعال سازی پایگاه انتقال خون شهرستان مشگین شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، الله وردی نوبخت بعد از ظهر چهارشنبه در بازدید از پایگاه انتقال خون مشگین شهر با بیان اینکه پیش از این به دلیل عدم استقرار پزشک این پایگاه فعالیت مطلوبی نداشت، افزود: با حضور دائمی پزشک پایگاه مشگین شهر فعال شده است.

به گفته مدیر کل انتقال خون استان پایگاه های انتقال خون استان در شهرستان های مشگین شهر، خلخال، اردبیل و پارس آباد دایر است.

نوبخت علت عدم ایجاد پایگاه در سایر شهرها را صرفه اقتصادی نداشتن عنوان کرد و گفت: در وضعیت فعلی نیاز خون دهی به بیمارستان ها و خون گیری ازمتقاضیان به شکل مطلوب انجام می شود.

وی در خصوص وضعیت نیروهای انسانی موجود پایگاه ها ادامه داد: با این تعداد نیرو فعالیت های ضروری انجام می شود و با این وجود نیازمند افزایش تعداد نیرو هستیم.

مدیر کل انتقال خون استان با ذکر مثالی به ضرورت استقرار یک پزشک در اردبیل اشاره کرد و گفت: 10 نیروی استخدامی، 18 نیروی پیمانی و 50 نیروی قراردادی در مجموعه انتقال خون استان مشغول به کار اند.

نوبخت با یادآوری جذب 29 نفر در آزمون استخدامی اخیر اضافه کرد: شدیدا به نیرو نیاز داشتیم و از محل صرفه جویی نیز می توانستیم یک نفر را مشغول به کار کنیم که البته مورد موافقت قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه انتقال خون مشگین شهر فعال شد/ استخدام 29 نفر

پایگاه انتقال خون مشگین شهر فعال شد/ استخدام 29 نفر