مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1393 ساعت 11:452015-01-28اقتصادي

ابطال کارت سوخت تاکسی های غیرفعال


تاکسی های فاقد پروانه هوشمند و غیرفعال، تنها تا پایان بهمن سال جاری برای دریافت پروانه و ثبت اطلاعاتشان در سامانه یکپارچه تاکسی فرصت دارند، - در غیر اینصورت کارت سوخت آنها باطل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر،میثم مظفر مدیرعامل این سازمان از ضرب الاجل این سازمان به تاکسی های غائب تا ابتدای اسفند سال جاری خبر داد و گفت: تاکسی هایی که به دلایل مختلف برای دریافت پروانه هوشمند مراجعه نکرده اند تنها تا آخر بهمن سال جاری برای مراجعه و ثبت اطلاعات در سیستم جامع فرصت دارند.

مظفر ابطال کارت سوخت تاکسی های غائب را نخستین مرحله برخورد با این تاکسی ها دانست و تصریح کرد: کارت سوخت تاکسی های مطلقا غایب با هماهنگی شرکت پخش فرآورده های نفتی باطل می شود و سهمیه سوخت آنها به خودروی سواری غیر تاکسی تبدیل می شود.

این در حالیست که در مراحل بعدی با دستور مراجع قضایی و هماهنگی پلیس راهور اقدامات جدی تری صورت می گیرد.

وی همچنین درباره مواجه با تاکسی های فاقد پروانه هوشمند در مرحله نخست نیز افزود: در حالی که برخی از این تاکسی ها فعالیت مناسب دارند با این حال فاقد پروانه هوشمند اند و یا فعال نیستند، به عنوان پلاک غیر مجاز به محدوده طرح ترافیک به شرکت کنترل اعلام می شود، و شامل جریمه ورود به محدوده می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابطال کارت سوخت تاکسی های غیرفعال

ابطال کارت سوخت تاکسی های غیرفعال