مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1393 ساعت 11:352015-01-28حوادث

بازسازی خطوط ریلی فرسوده لرستان با پیشرفت خوبی در حال اجرا است


خوشبختانه کار تعویض و بازسازی خطوط ریلی فرسوده لرستان با پیشرفت خوبی در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، هوشنگ بازوند ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید مدیر عامل راه آهن کشور از روند تعویض خطوط ریلی فرسوده لرستان اظهار داشت: در مجموع بیش از 154 کیلومتر خط راه آهن در استان لرستان وجود دارد.

وی با بیان اینکه متاسفانه طی امسال شاهد وقوع هشت حادثه ریلی در خطوط ریلی استان لرستان بوده ایم عنوان کرد: این حوادث اگر چه منجر به مرگ کسی نشده و تلفات جانی نداشته ولی تلفات سنگینی برای استان به ویژه به حوزه محیط زیست به همراه داشته است.

استاندار لرستان با بیان اینکه پیگیری های فراوانی برای تعویض و بازسازی خطوط ریلی فرسوده لرستان در راه آهن کشور انجام داده ایم ادامه داد: در قالب این پیگیری ها مقرر شده که طی امسال 43 کیلومتر از خطوط ریلی لرستان ایمن سازی شوند.

بازوند با تاکید بر اینکه خوشبختانه روند تعوض و بازسازی خطوط ریلی فرسوده لرستان هم اکنون به نحو مطلوبی در حال اجرا است بیان داشت: از برنامه زمانبدی شده در این زمینه نیز جلوتر هستیم.

وی با بیان اینکه برای تعویض و بازسازی هر کیلومتر از خطوط ریلی لرستان 1.

5 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است افزود: 60 کیلومتر از کار تعویض و بازسازی خطوط ریلی فرسوده لرستان برای سال آینده باقی می ماند که امید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی خطوط ریلی فرسوده لرستان با پیشرفت خوبی در حال اجرا است

بازسازی خطوط ریلی فرسوده لرستان با پیشرفت خوبی در حال اجرا است