مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1393 ساعت 11:152015-01-28دانش

دانشگاه باید در جهت گیری علمی استقلال داشته باشد


معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: دانشگاه باید در جهت گیری علمی استقلال داشته باشد و با اصلاح آیین نامه ها، ذائقه جوانان و اعضای هیات علمی را اصلاح کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، ابطحی امروز در دوازدهمین کنفرانس ماده چگال به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان، اظهار کرد: دانشگاه صنعتی دانشگاهی نسبتا جوان است که هنوز به 40 سالگی نرسیده است؛ 640 نفر عضو هیات علمی و حدود 11 هزار نفر دانشجو دارد که از این تعداد 6 هزار نفر در مقطع کارشناسی و پنج هزار نفر دانشجوی تحصیلات تکمیلی هستند.

وی با بیان اینکه 14 دانشکده داریم، تصریح کرد: 9 قطب علمی و هشت پژوهشکده داریم که از این تعداد 6 پژوهشکده تقاضا محور است.

ابطحی با اشاره به وضعیت آموزشی و پژوهشی در دانشگاه صنعتی اصفهان، اضافه کرد: این دانشگاه همواره در بحث آموزش نقش خوبی را ایفا کرده و عملکرد خوبی داشته و در زمینه پژوهشی نیز به دستاوردهای قابل ملاحظه ای رسیده است.

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به تعداد 1200 مقاله ISI این دانشگاه، ادامه داد: در پنج سال اخیر 530 پژوهش داشته ایم و در رتبه بندی جهانی بین 350 تا 400 جهانی هستیم که وضعیت خوبی به حساب می آید و در آسیا نیز رتبه 56 را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه باید در جهت گیری علمی استقلال داشته باشد

دانشگاه باید در جهت گیری علمی استقلال داشته باشد