مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1393 ساعت 10:402015-01-28ورزشي

در لیگ کاراته جوانه های کشور کاراته کاهای نوجوان قزوینی به روی تاتامی می روند


کاراته کاهای نوجوان استان قزوین در ادامه رقابت های لیگ کاراته جوانه های کشور برای مصاف با رقیبان به روی تاتامی می روند.

- " از قزوین، هفته سوم از دور برگشت رقابت های لیگ کاراته نوجوانان باشگاه های کشور جام جوانه ها در حالی فردا با برگزاری 16 دیدار آغاز می شود که تیم هیئت کاراته استان قزوین نیز در این پیکارها در دو دیدار حساس به مصاف رقیبان خود می رود.

در این رقابت ها تیم هیئت کاراته قزوین که در بازی های گذشته خود نتایج نسبتاً خوبی را به دست آورده و موفق شده در مرحله نخست جواز حضور در جمع 16 تیم برتر این رقابت ها را به دست آورد، تلاش می کند تا با برتری مقابل رقیبان این بار مجوز حضور در جمع هشت تیم برتر این مسابقات را کسب کند.

تیم هیئت کاراته قزوین در هفته سوم این رقابت ها به ترتیب باید به مصاف تیم های شهرداری ساوه و دخانیات تهران برود تا بخت خود را برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی این پیکارها در مواجهه با حریفان قدرتمند خود محک بزند.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به دیدار تیم هیئت کاراته این استان در مقابل تیم های شهرداری ساوه و دخانیات تهران در چارچوب هفته سوم از دور برگشت رقابت های لیگ کاراته نوجوانان باشگاه های کشور جام جوانه ها اظهار کرد: تیم هیئت کاراته استان قزوین در دیدارهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در لیگ کاراته جوانه های کشور کاراته کاهای نوجوان قزوینی به روی تاتامی می روند

در لیگ کاراته جوانه های کشور کاراته کاهای نوجوان قزوینی به روی تاتامی می روند