مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1393 ساعت 09:002015-01-28سياسي

طیبی: جهاد دانشگاهی آمادگی لازم برای قبول مسؤولیت های بزرگ در کشور را دارد


رییس جهاد دانشگاهی با اشاره به توانمندی های این نهاد گفت: ما آمادگی لازم برای قبول مسؤولیت های بزرگ در کشور را داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار علمی ایسنا منطقه مرکزی، دکتر حمیدرضا طیبی، رییس جهاد دانشگاهی در گردهمایی رؤسای جهاد دانشگاهی که در استان مرکزی برگزار شد، اساس تشکیل جهاد دانشگاهی را فرهنگ سازی عنوان و اظهار کرد: جهاد مأموریت خود را در عرصه های مختلف به خوبی به انجام رسانده است.

وی افزود: این نهاد در توسعه فرهنگی، علمی و فناورانه، آموزشی و تسهیل در امر کارآفرینی به عنوان زیرساخت های اساسی کشور پیشرفت های قابل قبولی به دست آورده است.

ایجاد سازمان ها و انجام فعالیت های قرآنی، راه اندازی خبرگزاری ها، انجام فعالیت های مربوط به سلول های بنیادی و تولید داروهای نوترکیب همه نشان از ظرفیت ها و توانمندی های جهاد دانشگاهی دارد.

وی لازمه پیشرفت را خودباوری، اراده و برخورداری از برنامه دانست و افزود: پیشرفت، حاصل برنامه ریزی جامع و درازمدت، هماهنگی و درست عمل کردن است و در مسیر پیشرفت باید تمام تمرکز ما بر اقدامات علمی فناورانه و فرهنگی باشد.

رییس جهاد دانشگاهی با تأکید بر اینکه هر گردش سیاسی که در کشور صورت می گیرد برنامه ها را دچار تزلزل و تغییر می کند، تصریح کرد: باید در تدوین برنامه ها وفاق سیاسی وجود داشته باشد تا بتوان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طیبی: جهاد دانشگاهی آمادگی لازم برای قبول مسؤولیت های بزرگ در کشور را دارد

طیبی: جهاد دانشگاهی آمادگی لازم برای قبول مسؤولیت های بزرگ در کشور را دارد