مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1393 ساعت 08:402015-01-28پزشكي

حضور 7200 متخصص مقیم در 400 بیمارستان مشمول برنامه تحول نظام سلامت


رییس دبیر خانه اجرایی ستاد کشوری تحول نظام سلامت گفت: حضور پزشکان مقیم در بیمارستان های دولتی منجر به بهره مندی به هنگام مردم از خدمات درمانی در بیمارستان های وابسته به وزارت بهداشت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، دکتر آقاجانی اعلام کرد: به منظور بهره مندی به هنگام مردم از خدمات درمانی از طریق حضور دائم پزشکان متخصص در بیمارستان های وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این برنامه از اول خرداد ماه اجرا شده است که با گذشت 7ماه از شروع برنامه 400 بیمارستان مشمول به طور کامل آن را اجرا و بیش از 7200 متخصص ما را در اجرای شایسته طرح همراهی کرده اند و به طور متوسط هرشب بیش از 843 پزشک متخصص در این بیمارستان ها مقیم هستند.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه گفت: هدف از اجرای این برنامه ارائه به موقع خدمات درمانی، پاسخگویی 24 ساعته بیمارستان های درمانی و آموزشی - درمانی، تعیین تکلیف بیماران توسط متخصص مربوط در بخش اورژانس در حداقل زمان ممکن، انجام به موقع ویزیت بیماران، اعمال جراحی و اقدامات اورژانسی و در نهایت افزایش رضایت مندی مردم بوده است.

دکتر آقاجانی افزود: به منظور تضمین دریافت خدمات درمانی مناسب در هر ساعت شبانه روز و در همه نقاط کشور و ارتقای کیفیت خدمات و مراقبت های سلامت، دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 7200 متخصص مقیم در 400 بیمارستان مشمول برنامه تحول نظام سلامت

حضور 7200 متخصص مقیم در 400 بیمارستان مشمول برنامه تحول نظام سلامت