مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1393 ساعت 04:052015-01-28اقتصادي

سی ساله های به درد نخور؟!


بحث فروش سربازی مطرح نیست؛ مساله بعدی در همین جا مطرح می شود که این افراد باید جرائمی پرداخت کنند که بتوانند از برخی تسهیلات شهروندی مثل انجام کار اقتصادی، - عاقلانه ترین کار این است این افراد فراخوانده شوند و از آن ها جرائم نقدی اخذ شود در این صورت کارت قرمز سربازی به آن ها داده می شود که در قبال آن از برخی حقوق شهروندی برخوردار می شوند.

به موجب مصوبه کمیسیون تلفیق افراد مجرد بالای سی سال سن که سربازی نرفته اند 30 میلیون تومان جریمه می شوند و سالیانه 1 میلیون تومان به این مبلغ اضافه می شود.

همچنین کسانی که روستایی و تحت پوشش کمیته امداد و نهادهای حمایتی بودند و به خاطر فقر نتوانستند به سربازی بروند از تخفیفات 50 درصدی جریمه برخوردار می شوند.

همچنین به ازای تاهل دو سال و به ازای هر فرزند شش ماه از سقف تعیین شده کاسته خواهد شد.

این نیز راهکاری بود که غلامعلی جعفرزاده پیش پای سی ساله هایی گذاشت که شاید امروز به درد نظام وظیفه که هیچ حتی بعد از اینکه جریمه خود را نیز پرداخت کردند، علی الظاهر به درد کار دیگری نیز نخواهند خورد!هادی معتمد: شاید عذرخواهی کندآنقدر شبهه در این یک جمله وجود داشت که ناچار شدیم به سراغ دکتر هادی معتمد، آسیب شناس اجتماعی برویم تا بدانیم که آثار مخرب یک جمله چه می تواند باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی ساله های به درد نخور؟!

سی ساله های به درد نخور؟!