مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1393 ساعت 03:252015-01-28بين الملل

دیلی بیست مدعی شد اوباما حمایت مالی از مخالفان مسلح سوریه را به شدت کاهش داده است


پایگاه خبری دیلی بیست روز سه شنبه در گزارشی اختصاصی مدعی شد رییس جمهور آمریکا بودجه کمک به مخالفان دولت سوریه را به میزان چشم گیری کاهش داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل روز سه شنبه مدعی کاهش شدید بودجه و حقوق مخالفان مسلح دولت سوریه توسط دولت باراک اوباما رییس جمهور آمریکا شد.

در ابتدای این گزارش آمده است: با وجود آنکه رییس جمهور اوباما در نطق سالانه وضعیت اتحادیه بر اهمیت راهبردی حمایت آمریکا از شورشیان تأکید کرد، طی چند ماه گذشته، پول و منابع بسیاری از گروه های شورشی سوری که پیش از این تحت حمایت سیا بودند، قطع شده یا به میزان چشم گیری کاهش یافته است.

به نوشته دیلی بیست، همین امر موجب شده تا مخالفان مسلح دولت سوریه دچار سردرگمی شوند، چراکه در بخشی موارد قطع و کاهش کمک ها از قبل به آن ها اعلام نشده است.

بنا بر این گزارش، وضعیت کنونی، روحیه افتضاح مخالفان مسلح را بیش از پیش تخریب کرده است.

دیلی بیست با توصیف آنچه مخالفان سوری خوانده می شود، به عنوان مجموعه ای از "یگان هایی" در اندازه های متفاوت که با میزان وفاداری های مختلف حول فرماندهان محلی شکل گرفته اند و جنگ سالاران ، نوشته است که حتی مشخص نیست این گروه های دقیقا مخالف چه هستند، رییس جمهور اسد؟ گروه موسوم به داعش؟ یا جبهه النصره وابسته به القاعده؟ این گزارش تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیلی بیست مدعی شد اوباما حمایت مالی از مخالفان مسلح سوریه را به شدت کاهش داده است

دیلی بیست مدعی شد اوباما حمایت مالی از مخالفان مسلح سوریه را به شدت کاهش داده است