مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1393 ساعت 03:252015-01-28اقتصادي

همزمان با دهه فجر صورت می گیرد افتتاح 35 طرح عمرانی و خدماتی در مهاباد


امسال همزمان با دهه فجر 35 طرح عمرانی و خدماتی در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود.

- جعفر کتانی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه به افتتاح پروژه های شهرستان مهاباد در دهه فجر اشاره کرد و اظهار داشت: امسال همزمان با دهه فجر 35 طرح عمرانی و خدماتی در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود.

فرماندار مهاباد میزان اعتبار اختصاص داده شده برای پروژه های شهرستان مهاباد در دهه فجر را 81 میلیارد و 996 میلیون تومان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه دهه فجر امسال 586 واحد مسکن مهر در مهاباد مورد بهره برداری قرار می گیرد، ادامه داد: طرح های کشاورزی شامل آبیاری تحت فشار، سردخانه اتمسفری، واحد ذرت و قارچ از جمله پروژه های افتتاحی این شهرستان در دهه فجر است.

کتانی افتتاح 50 واحد مسکن روستایی مقاوم سازی شده در شهرستان مهاباد را از دیگر پروژه های افتتاحی در مهاباد عنوان کرد و گفت: پروژه ساختمان دهیاری و آتش نشانی در مهاباد همزمان با دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

وی به پروژه های عمرانی افتتاحی شهرداری مهاباد همزمان با دهه فجر امسال اشاره کرد و ادامه داد: احداث دو دهنه پل، لکه گیری و روکش آسفالت معابر، جدول گذاری، بتن ریزی معابر در شهر و سکونت گاه های غیررسمی از جمله پروژه های عمرانی شهرداری مهاباد در دهه فجر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با دهه فجر صورت می گیرد افتتاح 35 طرح عمرانی و خدماتی در مهاباد

همزمان با دهه فجر صورت می گیرد افتتاح 35 طرح عمرانی و خدماتی در مهاباد