مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1393 ساعت 03:152015-01-27سياسي

سیده آزاده امامی ظریف، حریف نیست!


نظام اسلامی سیستم خنثی و بی‎آرمانی نیست که اگر هر کسی با مبانی و آرمان‎های او به هر طریقی تا کند، چشم فروبندد و بگوید ان‎شاءالله گربه است.

- " سیده آزاده امامی در وطن امروز نوشت: من دیپلمات نیستم ، حتی یک مطبوعاتی حرفه‎ای هم نیستم اما آنقدر پای صحبت دیپلمات‎ها نشسته‎ام و آنقدر تحلیل‎های دیپلماتیک از این و آن خوانده‎ام که بدانم دنیای دیپلماسی دنیای نمادها و استعاره‎ها و کنایه‎هاست.

آنقدر با الزامات این حوزه عجین هستم که بدانم هر کنش و منشی را در دنیای دیپلماسی معنایی است و در پس هر رفتار و گفتار و کردار، از پیام دریایی است.

مثلاً خوب می‎دانم در شرایطی که رنگ کراوات فلان فرد هم برای بهمان برنامه خاص با دقت انتخاب می‎شود، وقتی فرید زکریا با لباس اسپورت غیررسمی با رییس جمهور ایران برای مهم ترین شبکه تلویزیونی آمریکا مصاحبه می‎گیرد، یعنی چه! خوب می‎دانم وقتی در سال گفت وگوی تمدن‎ها ، جنگ تمدن‎ها عَلَم می‎شود، یعنی چه! خوب می‎دانم وقتی در یک نشست رسمی دوجانبه کف کفش کسی به سمت دیگری باشد، یعنی چه! یا وقتی دیپلماتی دستش را برای دست دادن با دیپلمات دیگری بیش از حد دراز کرده باشد، یعنی چه! یا حتی صندلی‎هایی که دوطرف قرار است بر آن بنشینند اگر مثل هم باشند یا نباشند، چه مفهومی دارد! خوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیده آزاده امامی ظریف، حریف نیست!

سیده آزاده امامی ظریف، حریف نیست!