مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1393 ساعت 22:502015-01-27اقتصادي

انتخابات یونان بر اقتصاد آمریکا هم تأثیر گذاشت


انتخابات یونان با کاهش ارزش یورو اقتصاد ایالات متحده را نیز تحت تأثیر قرار می دهد و احتمالا بخش زیادی پول به دلیل تضعیف یورو به آمریکا منتقل شود که در این صورت سیاست های فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره را هم تحت تاثیر قرار می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصاد بین الملل ، حزب سیریزا در انتخابات اخیر یونان برنده شده است و این حزب بارها مخالفت خود را با سیاست های ریاضت اقتصادی اتحادیه اروپا اعلام کرده است.

در نتیجه این انتخاب مردم یونان، ارزش یورو در بازارهای بین المللی کاهش یافته بازارهای اروپایی تا حدودی ثبات خود را از دست داده اند.

از همین روی پیش بینی می شود با هجوم سرمایه ها برای تبدیل شدن از یورو به دلار اقتصاد آمریکا نیز تحت تأثیر قرار خواهد گرفت و سرمایه داران در اروپا پول خود را به آمریکا منتقل کنند.

بانک مرکزی آمریکا به دلیل رشد اقتصادی خوب این کشور قصد داشت تا در تابستان سال جاری نرخ سود بانکی را در این کشور افزایش دهد که با افزایش انتقال پول به داخل آمریکا افزایش نرخ بانکی کمتر از میزان مورد انتظار خواهد بود.

انتهای پیام/ " دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات یونان بر اقتصاد آمریکا هم تأثیر گذاشت

انتخابات یونان بر اقتصاد آمریکا هم تأثیر گذاشت