مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1393 ساعت 22:402015-01-27سياسي

برداشت گزینشی غرب از نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی


برخی رسانه های همچون خبرگزاری فرانسه و بی بی سی آشکارا دست به تحریف نامه معظم له زدند و رسانه صهیونیست ها هم که کاملا حقیقت را واژگون کرده است.

- رهبر معظم انقلاب اسلامی، در روز اول بهمن ماه امسال، نامه ای را خطاب به جوانان در اروپا و آمریکای شمالی درباره شناخت حقیقی اسلام نگاشتند.

در این نامه ایشان از جوانان خواسته اند از زیر سایه سنگین رسانه های غرب خارج شده و با رجوع به قرآن، اسلام واقعی را بشناسند.

این نامه این گونه آغاز شده است: حوادث اخیر در فرانسه و وقایع مشابه در برخی دیگر از کشورهای غربی مرا متقاعد کرد که درباره ی آنها مستقیماً با شما سخن بگویم.

من شما جوانان را مخاطب خود قرار می دهم؛ نه به این علّت که پدران و مادران شما را ندیده می انگارم، بلکه به این سبب که آینده ملّت و سرزمینتان را در دستان شما می بینم و نیز حسّ حقیقت جویی را در قلب های شما زنده تر و هوشیارتر می یابم.

همچنین در این نوشته به سیاستمداران و دولتمردان شما خطاب نمی کنم، چون معتقدم که آنان آگاهانه راه سیاست را از مسیر صداقت و درستی جدا کرده اند.

این نامه در شرایطی نوشته شد که هجمه رسانه های غربی علیه اسلام روز به روز بیشتر می شود و گروه های افراطی و تروریستی هم چون داعش نماد اسلام معرفی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت گزینشی غرب از نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی

برداشت گزینشی غرب از نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی