مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1393 ساعت 18:202015-01-27ورزشي

بعدازظهر فردا در شیراز کارای شیراز و شهرداری ماهشهر به مصاف یکدیگر می روند


تیم کارا شیراز و شهرداری ماهشهر بعدازظهر فردا در هفته پنجم لیگ دسته سوم فوتبال کشور در شیراز به مصاف یکدیگر می روند.

- " از شیراز، بازی های هفته پنجم لیگ دسته سوم فوتبال کشور فردا چهار شنبه برگزار می شود و تیم کارای شیراز که با هشت امتیاز در رده دوم جدول گروه ب قرار دارد به مصاف شهرداری ماهشهر تیم صدر جدولی می رود و این بازی از ساعت 15:14 در ورزشگاه حافظیه برگزار خواهد شد.

مربی تیم کارا شیراز امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: این تیم در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و تمرینات منظمی را برگزار کرده ایم که در آن نقاط ضعف بازیکنان و تیم برطرف شده است.

فرهاد مؤید اضافه کرد: همچنین بازی های تیم شهرداری ماهشهر را بررسی کرده ایم و با آمادگی کامل مقابل آن قرار می گیریم که امیدواریم با حمایت خوب هواداران و مردم ورزش دوست شیراز و مسئولان بتوانیم با پیروزی زمین را ترک کنیم و به صدر جدول برسیم.

وی افزود: در پایان بازی فردا با همکاری باشگاه کارا شیراز هیئت فوتبال استان فارس به 10 نفر از تماشاگران این بازی به طور قرعه کشی چند هدیه نقدی اهدا خواهد شد تا انگیزه بیشتری برای تماشای بازی های فوتبال داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، تیم برق شیراز نیز که با پنج امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد در زاهدان میهمان پرسپولیس این شهر خواهد بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعدازظهر فردا در شیراز کارای شیراز و شهرداری ماهشهر به مصاف یکدیگر می روند

بعدازظهر فردا در شیراز کارای شیراز و شهرداری ماهشهر به مصاف یکدیگر می روند