مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1393 ساعت 18:052015-01-27سياسي

نامه رحیمی به احمدی نژاد


چون دوست دشمن است شکایت کجا برم؟/ کلیه اسناد و کپی چک های صادره که به قریب 170نفر از کاندیداهای مجلس هشتم پرداخت شده٬ در پرونده ثبت و ضبط است و همه آن به مصرف انتخابات رسید.

- معاون اول دولت دهم در نامه ای افشاگرانه به سوابق دوستی خود با محمود احمدی نژاد اشاره و با گلایه از وی اعلام کرد: گیریم که امروز در منظر مردم محکوم شدم اما دیر نخواهد بود که روزنامه اعمال ما نزد خدای متعال گشوده می شود و حق و باطل نمایان می گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا٬ متن کامل نامه رحیمی به احمدی نژاد که در اختیار ایلنا قرار گرفته به شرح ذیل اسیت:بسم الله الرحمن الرحیمجناب آقای دکتر احمدی نژاد، رییس جمهور محترم دولت های نهم و دهمسلام علیکماین مختصر را چگونه می توانم آغاز کنم جز آنکه بگویم: چون دوست دشمن است شکایت کجا برم؟البته شما دشمن نبوده اید و مرا با شما دوستی و رفاقت دیرینه ایست که مربوط به سال های اخیر نیست.

نیک می دانید و دیگران هم خوب است در این مجال مطلع شوند که رفاقت من و شما به سال های دوری بر می گردد که در کردستان و آذربایجان غربی بودید و سپس به اردبیل رفتید تا تقدیرمان این باشد که هر دو استانداری دولت ششم را تجربه کنیم.

گذر زمان شما را به ریاست جمهوری و بنده را به خدمتگزاری در دیوان محاسبات کشور رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه رحیمی به احمدی نژاد

نامه رحیمی به احمدی نژاد