مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1393 ساعت 16:252015-01-27ورزشي

«گابریل» به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست


«فرناندو گابریل» بازیکن برزیلی که در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کرده بود، امروز پس از چند دور مذاکره، با این باشگاه به توافق رسید و قرارداد خود را به مدت یک فصل و نیم منعقد کرد.

- فرناندو گابریل بازیکن برزیلی که در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کرده بود، امروز پس از چند دور مذاکره، با این باشگاه به توافق رسید و قرارداد خود را به مدت یک فصل و نیم منعقد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، فرناندو گابریل که سابقه بازی در سری A فوتبال برزیل را دارد، پس از موفقیت در تست های پزشکی، حرکتی و فنی، مذاکرات خود با باشگاه پرسپولیس را به منظور انعقاد قرارداد آغاز کرد که این مذاکرات صبح و عصر امروز سه شنبه با پیگیری جدی علی اکبر طاهری به سرانجام رسید و قرارداد همکاری بین دو طرف منعقد شد.

این قرارداد تا پایان فصل آینده ادامه دارد.

در این ارتباط نایب رییس هیأت مدیره و مسوول اجرایی باشگاه پرسپولیس در گفتگوی کوتاهی با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در ارتباط با این قرارداد، گفت: در راستای افزایش نقاط قوت تیم فوتبال پرسپولیس و بعد از اینکه کادر فنی نظر مثبت خود را در رابطه با جذب این بازیکن اعلام کرد، باشگاه به سرعت وارد عمل شد و خوشبختانه در حداقل زمان ممکن به توافق رسیدیم و نسبت به انعقاد قرارداد اقدام کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«گابریل» به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست

«گابریل» به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست