مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1393 ساعت 14:452015-01-27دانش

کنکورهای ارشد و دکتری 95 تغییر می کنند


در واقع هر راه دیگری نامش ممکن است کنکور نباشد اما عملا کنکور حذف نشده است.

تنها زمانی که بتوانیم سیستم ارزشیابی و هدایت تحصیلی را از دوره راهنمایی تغییر دهیم و اصلاح کنیم، - می توانیم وضعیت موجود را تغییر دهیم.

رییس سازمان سنجش، آموزش کشور گفت: قصد داریم برای کنکورهای دکتری و ارشد تغییراتی اعمال کنیم که می خواستیم این تغییرات در سال 94 باشد که متاسفانه بخاطر تغییر و تحولات وزارت علوم اجرایی نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر دکتر ابراهیم خدایی در مراسم تقدیر از برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی کشور در محل دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران گفت: متاسفانه تغییراتی که می خواستیم برای کنکورهای دکتری و ارشد اعمال کنیم برای سال 94 انجام نمی شود و این کنکورها بدون تغییر در بهمن ماه و اسفندماه برگزار خواهند شد اما یک پیش آزمایش در آزمون پردیس ها انجام دادیم که موفقیت آمیز بود.

برنامه جدید برای واگذاری پذیرش به دانشگاههاوی افزود: برای واگذاری پذیرش به دانشگاه ها برنامه جدی داریم و خواستار همراهی مجلس در ساماندهی قوانین مربوط به این موضوع هستیم.

رییس سازمان سنجش با اشاره به تعداد ورودی های آزمون های کشوری گفت: یک میلیون و 200 هزار نفر از طریق آزمون سراسری ارشد و دکتری وارد دانشگاه ها شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنکورهای ارشد و دکتری 95 تغییر می کنند

کنکورهای ارشد و دکتری 95 تغییر می کنند