مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1393 ساعت 13:502015-01-27ورزشي

سردار آزمون: فاصله زیادی با دایی و نیستلروی دارم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از گرگان، سردار آزمون بعد از ظهر امروز در فرودگاه بین‎المللی گرگان و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از کارلوس کی‎روش تشکر می‎کنم که به جوانان اعتماد کرد و این تجربه بسیار خوبی بود، اما بدشانسی آوردیم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری در خصوص رضایت از عملکرد خودش، ادامه داد: من نباید در خصوص خودم نظری بدهم، اما می‎دانم که می‎توانم بهتر باشم.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص مباحث مختلف مطرح شده در رسانه‎ها و انتقادهای مختلف، خاطرنشان کرد: به منتقدان احترام می‎گذارم، اما این منصفانه نبود که در روزهای بازی انتقاد کنند و می‎خواستند تمرکز ما را بهم بزنند، اما با این مسائل کاری نداشتیم.

آزمون در خصوص بازی تیم ملی کشورمان در مقابل تیم ملی عراق، عنوان کرد: داور می‎توانست در آن بازی ملاحظه کند، اما بدشانسی خیلی بزرگی آوردیم.

وی در خصوص مقایسه‎اش با بازیکنان همانند رود ون نیستلروی و علی دایی، اضافه کرد: من هنوز خیلی با این افراد فاصله دارم و امیدوارم به سطح این بازیکنان برسم.

کی‎روش حرف‎های زیادی برای فوتبال ما داردبازیکن گلستانی تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد: امیدوارم کی‎روش در تیم ملی بماند؛ کی‎روش حرف‎های زیادی برای گفتن در فوتبال ایران دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار آزمون: فاصله زیادی با دایی و نیستلروی دارم

سردار آزمون: فاصله زیادی با دایی و نیستلروی دارم