مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1393 ساعت 13:352015-01-27اقتصادي

44 هزار متر به فضای درمانی و آموزشی علوم پزشکی اردبیل اضافه می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: تا نیمه دوم سال آینده 35 هزار متر مربع فضای درمانی و 9000 متر مربع به فضای آموزشی استان اضافه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان اردبیل، پورفرضی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در گفتگو با خبرنگار دانشجویان اردبیل با اشاره به نوسازی 30 درصد تخت های بیمارستانی که رضایتمندی مردم را در پی داشته است، گفت: طرح تحول نظام سلامت از 15 اردیبهشت ماه سال جاری در گام های مختلف در حال اجرا می باشد و تا کنون با اجرای چهار فاز توانسته است با فراهم کردن تجهیزات و تامین برخی نیازمندیهای درمانی رضایتمندی 91 درصدی مردم را فراهم سازد.

پورفرضی به اجرای مرحله چهارم طرح تحول سلامت در قالب پوشش ساکنین مناطق حاشیه شهر و کمتر بر خوردار اشاره کرد و گفت: در شهرهای بالای 20 تا 50 هزار نفر و مناطق حاشیه شهرها این طرح در حال اجراست و در سه شهر اردبیل، پارس آباد و مشگین شهر ساکنان حاشیه نشین با تعداد 215 هزار نفر شناسایی شده و در پوشش طرح وارد شده است.

وی ادامه داد: تا نیمه دوم سال آینده 35 هزار متر مربع فضای درمانی و 9 هزار متر مربع به فضای آموزشی استان اضافه می شود؛ این در حالی است که این میانگین در حال حاضر 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

44 هزار متر به فضای درمانی و آموزشی علوم پزشکی اردبیل اضافه می شود

44 هزار متر به فضای درمانی و آموزشی علوم پزشکی اردبیل اضافه می شود