مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1393 ساعت 12:502015-01-27حوادث

کارتن های حاوی آجر، شیوه جدید سرقت گوشی های تلفن همراه


شخصی که از طریق کارتن های حاوی آجر، گوشی های تلفن همراه را سرقت می کرد، به دام پلیس افتاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری مهر ،24 آبان و از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110، یک فقره دستگیری سارق توسط شهروندان به کلانتری 129 جامی اعلام شد.

با حضور گشت کلانتری در خیابان جمهوری، مأموران اطلاع پیدا کردند که راننده یک دستگاه خودرو پراید مسافرکشی با کمک تعداد دیگری از رانندگان اقدام به دستگیری جوانی به جرم سرقت گوشی تلفن همراه کرده است.

راننده خودرو پراید پس از حضور مأموران به آنها اعلام کرد: این جوان حدودا چند ماه پیش و به بهانه اینکه قصد زنگ زدن به همسرش را دارد، اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه من کرده است.

پرونده در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت گوشی تلفن همراه و به دستور شعبه هفتم بازپرسی دادسرای ناحیه 11 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

راننده خودرو مسافرکشی پس از حضور در پایگاه هشتم آگاهی، به کاراگاهان گفت: حدودا چند ماه پیش، بنده که با خودرو پراید و به صورت دربست با ماشین کار می کنم در میدان پاستور جوانی را مشاهده کردم که یک کارتن به ظاهر حاوی ظروف چینی به همراه خود داشت و درخواست خودرو دربست به مقصد بازار تهران را می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارتن های حاوی آجر، شیوه جدید سرقت گوشی های تلفن همراه

کارتن های حاوی آجر، شیوه جدید سرقت گوشی های تلفن همراه