مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1393 ساعت 12:452015-01-27حوادث

سرقت خودرو در اطراف استخرهای تهران


سارق خودرو از استخرهای تهران که دست به اخاذی از مالباختگان می زد توسط پلیس دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، 13 دیماه فردی با مراجعه به کلانتری 102 پاسداران به مأموران اعلام می کند که چند روز پیش خودرو تویوتا وی، زمانیکه در داخل استخر حضور داشته به سرقت رفته است.

این شخص در ادامه اظهاراتش در خصوص علت تأخیر مراجعه به کلانتری عنوان داشت: سارقین علاوه بر سرقت خودرو، اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه، وجوه نقد و دیگر وسایل داخل کمد لباس استخر را نیز سرقت کرده بود؛ به همین علت، با شماره تلفن همراه خودم تماس گرفتم که سارقین پاسخگوی آن شدند.

آنها عنوان داشتند که اگر مبلغ 10 میلیون تومان از طریق واریز به حساب عابربانک سرقت شده متعلق به مالباخته پرداخت نمایم، آنها خودرو را بازپس خواهند داد اما با وجود پرداخت این مبلغ، سارقین خودرو را بازپس نداده و به همین علت اقدام به طرح شکایت کردم.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت اتومبیل و اخاذی به دستور شعبه پانزدهم بازپرسی دادسرای ناحیه 4 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرارگرفت.

مالباخته پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در اظهاراتش به کاراگاهان گفت: به همراه یکی از دوستانم و برای تفریح و ورزش به استخری در منطقه لویزان رفته بودیم؛ ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت خودرو در اطراف استخرهای تهران

سرقت خودرو در اطراف استخرهای تهران