مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1393 ساعت 12:452015-01-27سياسي

افشاگری از فساد رحیمی تارانت های جدیددولتی/ تقدیرازرسانه های عدالتخواه


به همت انجمن روزنامه نگاران مسلمان از فعالان سیاسی و رسانه ای در عرصه مبارزه با مفاسد اقتصادی تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، در مراسمی که صبح امروز در فرهنگسرای اندیشه از سوی انجمن روزنامه نگاران با حضور روزنامه نگاران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دانشجویان و نمایندگان رسانه ها مسلمان برگزار شد، از تعدادی از فعالان سیاسی و رسانه ها به پاس تلاش، پیگیری و مبارزه مجدّانه با مفاسد اقتصادی تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم زاکانی، نادران و توکلی در نشستی خبری به سؤالات خبرنگاران پاسخ دادند؛ بنابراین این گزارش از خبرگزاری مهر، خبرگزاری فارس، سایت خبری مشرق، الف، جهان نیوز، فردا و نشریه پنجره به عنوان رسانه های پیشتاز در مبارزه با فساد اقتصادی تجلیل به عمل آمد.

زاکانی: رشوه بگیران پرونده کرسنت مدال واردات بنزین می گیرندعلیرضا زاکانی، نماینده مردم تهران در این نشست خبری طی سخنانی گفت: در نظام اسلامی حاکمیت مبارزه با فساد را یک اصل برمی شمرد و ما نیز فساد را معادل یکی از بزرگترین ظلم ها به مردم و نظام می دانیم که اساس حکومت را تهدید می کند.

وی با بیان اینکه اصل فساد پایه های پیروزی انقلاب اسلامی را هدف قرار می دهد، افزود: انجام فساد، مردم را ناامید می کند و کسانی که دنبال فساد هستند به دنبال مبارزه با اصل انقلاب اسلامی اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری از فساد رحیمی تارانت های جدیددولتی/ تقدیرازرسانه های عدالتخواه

افشاگری از فساد رحیمی تارانت های جدیددولتی/ تقدیرازرسانه های عدالتخواه