مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1393 ساعت 12:302015-01-27حوادث

کاهش 71 درصدی تصادفات فوتی در زنجان


در دو هفته گذشته میزان تلفات جاده ای در استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 71 درصد کاهش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، سردار علیرضا صالحی روز سه شنبه در جمع کارکنان یگان امداد زنجان با اشاره به کاهش تلفات درون و برون شهری سوانح رانندگی در استان افزود: طی دو هفته گذشته تلفات جاده ای در استان دو نفر بود که این میزان در سال گذشته هفت نفر گزارش شده است.

وی همچنین از کشف 22 هزار لیتر سوخت قاچاق در این استان خبرداد و گفت: با تلاش های شبانه روزی در دو هفته گذشته در استان، 22 هزار لیتر سوخت قاچاق از قاچاقچیان و سودجویان کشف شده است.

سردار صالحی با تاکید بر لزوم جلب مشارکتهای مردمی در کاهش جرایم و افزایش کشفیات، تاکید کرد: جلب رضایت شهروندان در برخورد پلیس با آنان توجه ویژه ای به استاندارد سازی و تعالی رفتار کارکنان این نیرو دارد.

وی با بیان اینکه ما وظیفه حفظ نظم و امنیت را در جامعه داریم گفت: توفیق خدمت گذاری به مردم هدیه الهی است که باید این فرصت را قدر دانست.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه باید مردم پلیس را با تمام وجود حس کنند گفت : تاکید ما بر این است که مردم پلیس را با تمام وجود حس کنند گویی که در راستای تامین نظم و امنیت، پلیس در نقطه نقطه جامعه حضور فعال دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 71 درصدی تصادفات فوتی در زنجان

کاهش 71 درصدی تصادفات فوتی در زنجان