مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1393 ساعت 12:052015-01-27سياسي

ماهواره و اینترنت، گوساله سامری هستند!


امام جمعه موقت قزوین با بیان این که امروز مدل های پیشرفته گوساله سامری در قالب ماهواره و اینترنت در بین مسلمانان رواج پیدا کرده است ابراز داشت: - دشمن امروز در جهان با هزینه های فراوان امواج صوتی و تصویری فراوانی برای اغوا کردن مردم ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی، در نشست تفسیر امامزاده اسماعیل شهر قزوین با اشاره به بحث دنباله دار دشمن شناسی گفت: تفکر شیطان این است که سر صراط مستقیم می ایستد و عقیده انسانها را نشانه گرفته و آنها را به گمراهی می کشاند.

یکی از شیوه های دشمنی ابلیس هجمه همه جانبه است، باید هوشیار باشیم زیرا شیطان از راه سیاسی و اقتصادی هم وارد شده و ما را به انحراف می کشاند و اگر در این مسیرها موفق نبود از راه شهرت طلبی پیشقدم می شود.

وی با بیان این که اراده شیطان در به انحراف کشاندن انسانها خیلی قوی است، اظهار داشت: تغییر وضعیت انسانها از گذشته تا امروز نتیجه هجمه شیطان به تفکر آدمی است و یکی از اقدامات ابلیس اغوا کردن و گمراه کردن است و بازیچه شدن دست شیطان نتیجه اغوای شدن است.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه امام خمینی(ره) ادامه داد: یکی از اقدامات شیطان زیبا جلوه دادن دنیا است یک زیباسازی متقلبانه که در فکر انحراف ماست، ویژگی دیگر شیطان اسیر کردن انسانهاست زیرا آدمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهواره و اینترنت، گوساله سامری هستند!

ماهواره و اینترنت، گوساله سامری هستند!