مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1393 ساعت 11:502015-01-27ورزشي

بلیت فروشی فوتبال باید موجب ایجاد درآمد پایدار برای باشگاه ها شود


هزینه حاصل از بلیت فروشی باید در ایجاد درآمد پایدار یاری گر باشگاه ها باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سعید عباسی ظهر سه شنبه در نشست هماهنگی رقابت های فوتبال جام باشگاه های آسیا اظهار داشت: باشگاه های ما تولید کننده نیستند و درآمد پایدار ندارند که یکی از راه های رسیدن به درآمد پایدار بحث بلیت فروشی است که متاسفانه مشکلاتی در این زمینه داریم.

وی ادامه داد: به طور مثال در دیدار مقابل استقلال که ورزشگاه پر از تماشاگر بود آمار بلیت فروشی ما 36 هزار نفر بود که با تعامل بیشتر می توان این مشکلات را از بین برد.

عباسی در ادامه با اشاره به اینکه در بسیاری از موارد تمامی مسئولیت های بر عهده خود باشگاه است، خواستار همکاری بیشتر مسئولان سایر ارگان ها شده و گفت: باید نظارت بر عملکرد ارگان هایی که مسئولیت هایی در ستاد جام باشگاه های آسیا دارند، صورت گیرد.

وی افزود: تمامی مسئولیت ها بر گردن باشگاه است و ما در این زمینه چندین جلسه با مسئولان ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار کردیم تا مشکلاتی که ناظر AFC ایراد گرفته بود، برطرف کنیم.

سرپرست باشگاه تراکتورسازی ادامه داد: انتظار داریم دغدغه باشگاه در بازی های داخلی کم باشد و فقط الزاماتی که AFC در نظر گرفته است، بر عهده باشگاه باشد تا ما بتوانیم روی مسائل مربوط به دیدارهای خارج از خانه تمرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلیت فروشی فوتبال باید موجب ایجاد درآمد پایدار برای باشگاه ها شود

بلیت فروشی فوتبال باید موجب ایجاد درآمد پایدار برای باشگاه ها شود