مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1393 ساعت 09:552015-01-27اقتصادي

مدیرعامل بانک تجارت: فرهنگ سازی برای مدیران، کارکنان و مشتریان


اگر نتوانیم رفتار و بینش مشتریان نسبت به بانکداری الکترونیک را عوض کنیم نخواهیم توانست بستر مناسب را برای اجرای صحیح بانکداری الکترونیک آماده کنیم.

- مدیرعامل بانک تجارت: فرهنگ سازی برای مدیران، کارکنان و مشتریان " مقدم: اگر نتوانیم رفتار و بینش مشتریان نسبت به بانکداری الکترونیک را عوض کنیم نخواهیم توانست بستر مناسب را برای اجرای صحیح بانکداری الکترونیک آماده کنیم.

چهارمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت با حضور طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، سیف رییس کل بانک مرکزی و تعدادی از مدیران عامل بانک ها و شرکت های فعال در عرصه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک تجارت، مدیرعامل بانک تجارت با ارائه مقاله ای با عنوان "بانکداری الکترونیک؛ الزامات زیرساختی و ملاحظات فنی"در پنل تخصصی این همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، تاکید کرد: سرعت تحولات در عرصه خدمت رسانی بانکها در دیگر کشورها بسیار بالاست و در ایران نیز ، بانک ها به عنوان کاربر، از ارگان ها و شرکت های فعال در عرصه زیرساخت الکترونیک انتظار دارند که بستر را برای ارائه آخرین خدمات بانکی به نحو مطلوب و مورد انتظار مشتریان فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل بانک تجارت: فرهنگ سازی برای مدیران، کارکنان و مشتریان

مدیرعامل بانک تجارت: فرهنگ سازی برای مدیران، کارکنان و مشتریان