مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1393 ساعت 05:352015-01-27سياسي

اسناد محرمانه دفاع مقدس منتشر می شود


رییس سازمان موزه انقلاب و دفاع مقدس اعلام کرد که به دستور ستادکل نیروهای مسلح طبقه بندی محرمانه اسناد هشت سال جنگ تحمیلی از به حال عادی درآمده است و سال 94 در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، برخی اسناد هشت سال دفاع مقدس بر اساس طبقه بندی های حفاظتی مختلف پس از جنگ تحمیلی منتشر شدند اما اسناد محرمانه تاکنون منتشر نشده اند.

سردار سرتیپ پاسدار مرتضی قربانی اعلام کرد که بر اساس دستور سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رییس ستادکل نیروهای مسلح کلیه اسناد که تا پایان جنگ در شمار اسناد با سطح طبقه بندی محرمانه بودند در قالب اسناد عادی منتشر خواهند شد.

وی تکمیل کرد: البته بخشی از اسناد اساسی جنگ همچون فرامین امام(ره) و مقام معظم رهبری، دستورات ریاست جمهوری و تصمیمات شورای عالی دفاع همچنان در طبقه بندی محرمانه باقی خواهند ماند.

رییس سازمان موزه انقلاب و دفاع مقدس ادامه داد: حتی اسنادی که مربوط سازمان حفاظت است نیز از طبقه بندی محرمانه خارج شده است تا در اختیار مردم قرار گیرد.

سردار قربانی اعلام کرد که دستور ستادکل به منظور عادی سازی اسناد به تمامی دستگاه های لشکری و کشوری ابلاغ شده است و این اسناد توسط سازمان موزه انقلاب و دفاع مقدس جمع آوری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسناد محرمانه دفاع مقدس منتشر می شود

اسناد محرمانه دفاع مقدس منتشر می شود