مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1393 ساعت 05:302015-01-27سياسي

مدیر کل جدید صداوسیمای مرکز اصفهان منصوب شد


رییس سازمان صدا و سیما به پیشنهاد معاون امور مجلس و استان های رسانه ملی مسعود احمدی افزادی را برای مدت سه سال به سمت مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، مدیر کل جدید مرکز اصفهان از نوادگان مرحوم آیت الله میرجهانی طباطبایی (ره) از علمای به نام و معاصر اصفهان و دانش آموخته دوره دکتری در رشته ادیان و عرفان تطبیقی است.

وی بخشی از پژوهش های تخصصی خود را در دانشگاه هایدبرگ آلمان گذرانده است.

احمدی افزادی در کنار 16 سال تدریس در گروه تخصصی ادیان و عرفان دانشگاه های مختلف، مقالات و تالیفاتی همچون شرح نی نامه مثنوی مولانا، اسلام و چالش مسلمانان در غرب، ادبیات یکسان در مثنوی و دیوان شمس، حکومت انبیا از نگاه امام خمینی، تورات و انجیل، مقایسه سیره پیامبران در اسلام و عهد عتیق و.

را به رشته تحریر درآورده است.

وی همزمان با فعالیت های علمی و تحقیقاتی، عضویت در بنیاد حکمت اسلامی صدرا و انجمن محققان آلمان را در کارنامه علمی خود دارد.

احمدی افزادی پیش از این مدیریت شبکه تلویزیونی شما را برعهده داشت و مدیریت شبکه تلویزیونی پنج تهران، مدیریت شبکه جوان، مدیرکلی صدا و سیمای مرکز گلستان و مدیرکلی رادیو البرز از مهم ترین سوابق مدیریتی وی در سازمان صدا و سیما به شمار می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر کل جدید صداوسیمای مرکز اصفهان منصوب شد

مدیر کل جدید صداوسیمای مرکز اصفهان منصوب شد