مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1393 ساعت 05:202015-01-27سياسي

مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران وعده داد راه اندازی شعبه بنیاد مسکن در پیشوا


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران گفت: تا زمان اخذ مجوز از سیستم مرکزی قول می دهیم شعبه بنیاد مسکن در شهرستان پیشوا راه اندازی شود.

- " از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان پیشوا، نصرت الله دهقانی در دیدار با عباس ملکوتی خواه فرماندار شهرستان پیشوا اظهار کرد: تا زمان اخذ مجوز از سیستم مرکزی قول می دهیم شعبه بنیاد مسکن راه اندازی شود و فعلاً با استقرار دفتر نمایندگی با همکاری مسئولان شهرستان تا حدی مشکلات روستاییان را حل کنیم.

وی گفت: سیاست محوری دولت و فرمانداران، رفع محرومیت و توسعه مناطق روستایی است و تلاش می شود با توزیع متناسب امکانات به این هدف دست پیدا کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران تاکید کرد: تمام برنامه ها در حوزه روستایی باید همراه با کارشناسی دقیق و هدفمند باشد تا بتوان زمینه ارتقا و توسعه این مناطق را به درستی فراهم کرد.

انتهای پیام/2462/ " دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران وعده داد راه اندازی شعبه بنیاد مسکن در پیشوا

مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران وعده داد راه اندازی شعبه بنیاد مسکن در پیشوا