مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1393 ساعت 04:552015-01-27ورزشي

اعضای تیم جودو بزرگسالان خراسان رضوی تجلیل شدند


اعضای تیم جودو خراسان رضوی که در رقابت های قهرمانی بزرگسالان امسال موفق به کسب مقام نایب قهرمانی کشور شدند طی مراسمی مورد تجلیل قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، اعضای تیم جودو خراسان رضوی روز دوشنبه در مراسمی که با حمایت شرکت عمران شهر جدید گلبهار و در محل این شرکت برگزار شد مورد تجلیل قرار گرفتند.

سرپرست هیئت جودو و کوراش خراسان رضوی در این مراسم ضمن تشکر از حمایت های شرکت عمران شهر جدید گلبهار به منظور حمایت از این تیم بیان داشت: خوشبختانه حمایت های قابل تقدیر از این تیم باردیگر به ثمر نشست و جودوکاران با استعداد استان با کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز پس تیم میزبان به مقام نایب قهرمانی کشور دست یافتند.

حسن خالقی مقدم بیان کرد: نسل جوان و ورزشکار استان همواره سرشار از استعداد های فراوان است که با وجود اینگونه حمایت ها و پشتیبانی ها می توان آن را به خوبی شکوفا کرد.

وی با اشاره به کمبود پشتوانه های مالی در ورزش عنوان کرد: با وجود ظرفیت های فراوان و نیروی انسانی متخصص و مستعد در جودو استان به طور حتم با تداوم حمایت ها می توانیم شاهد درخشش و استمرار موفقیت های جودوکاران استان و کسب افتخارات بیشتر در عرصه ها و رقابت های آتی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای تیم جودو بزرگسالان خراسان رضوی تجلیل شدند

اعضای تیم جودو بزرگسالان خراسان رضوی تجلیل شدند