مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1393 ساعت 03:502015-01-27پزشكي

در شیراز دانش آموزان می توانند تا 10 بهمن در مسابقه آنلاین تغذیه شرکت کنند


دانش آموزان شیرازی تا 10 بهمن ماه جاری فرصت دارند که در مسابقه آنلاین تغذیه درزمینهٔ کاهش مصرف نمک شرکت کنند و جوایز نفیسی بگیرند.

- " از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی این شهر، رییس مرکز بهداشت شهدای والفجر شیراز اظهار داشت: واحد تغذیه مرکز بهداشت شهدای والفجر این شهرستان به مناسبت بسیج ملی آموزش کاهش مصرف نمک و به منظور افزایش سطح آگاهی دانش آموزان شیرازی در مورد مضرات مصرف بی رویه نمک، مسابقه آنلاین برگزار می کند.

علی تهمتن افزود: دانش آموزان با وارد شدن در سایت مرکز بهداشت شهدای والفجر شیراز، پیش از پاسخ به سؤالات می توانند بسته آموزشی قرار داده شده در سایت را مطالعه کرده و سپس به آنها پاسخ دهند.

وی اضافه کرد: این آزمون از 20 دی ماه آغازشده و تا 10 بهمن نیز ادامه دارد و دانش آموزان علاقه مند می توانند با نشانی www.

shc.

sums.

ac.

ir وارد سایت مرکز بهداشت شده و از قسمت آموزش وارد مسابقه کاهش مصرف نمک شوند.

تهمتن بیان کرد: در این مورد اطلاع رسانی لازم با همکاری آموزش وپرورش نواحی 2 و 4 در سطح تمام مدارس مقاطع مختلف صورت گرفته و در پایان به سه نفر از شرکت کنندگان در هر مقطع جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

مسئول واحد تغذیه این مرکز نیز در این مورد گفت: فرهنگ سازی کاهش مصرف نمک از کودکی موجب ذائقه سازی مناسب در کودکان و نوجوانان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در شیراز دانش آموزان می توانند تا 10 بهمن در مسابقه آنلاین تغذیه شرکت کنند

در شیراز دانش آموزان می توانند تا 10 بهمن در مسابقه آنلاین تغذیه شرکت کنند