مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1393 ساعت 22:552015-01-26بين الملل

پوتین بر ادامه همکاریهای روسیه و یونان تاکید کرد


ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه ضمن تبریک به الکسیس تسیپراس، رهبر حزب چپ افراطی یونان که در انتخابات پارلمانی کشورش پیروز شده است، بر ادامه همکاری های سنتی میان مسکو و آتن تاکید کرد.

طبق بیانیه ای که کاخ کرملین منتشر کرد، ولادیمیر پوتین ابراز اطمینان کرده است که روسیه و یونان به همکاریهای سازنده خود در تمام زمینه ها و همچنین تلاش برای حل مشکلات منطقه ادامه خواهند داد.

در این بیانیه آمده است ولادیمیر پوتین برای الکسیس تسیپراس آرزوی موفقیت کرد و خاطر نشان ساخت حزب سیریزا در شرایطی به پیروزی رسیده است که یونان برهه دشواری را پشت سر می گذارد.

الکسیس تسیپراس، رهبر حزب سیریزا یونان که در انتخابات روز یکشنبه به پیروزی رسید، به مردم یونان قول داده است با کنار گذاشتن برنامه های ریاضتی، فصل جدیدی را در تاریخ یونان باز کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه از مسکو، تسیپراس معتقد است مردم یونان روز یکشنبه به پای صندوق های رای رفتند تا با پشت سر گذاشتن برنامه های ریاضت اقتصادی، فصل جدیدی را در تاریخ کشورشان بگشایند.

تسیپراس اولین رهبر یک حزب اروپایی است که با رد برنامه های ریاضت اقتصادی مدنظر اتحادیه اروپا در انتخابات ملی به پیروزی می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین بر ادامه همکاریهای روسیه و یونان تاکید کرد

پوتین بر ادامه همکاریهای روسیه و یونان تاکید کرد