مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1393 ساعت 21:002015-01-26ورزشي

واکنش درویش زاده به تعطیلی لیگ ژیمناستیک: ما نمی توانیم باشگاه ها پاسخگو باشند


رییس فدراسیون ژیمناستیک یکی از عوامل برگزار نشدن رقابت های لیگ برتر ژیمناستیک را نبود اسپانسر و عدم تیم داری باشگاه ها به خاطر مشکلات مالی عنوان کرد و گفت: - فدراسیون مسئولیتی برای تیمداری ندارد و باشگاه ها باید پاسخگو باشند.

جعفر درویش زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: متاسفانه امسال نیز رقابت های لیگ برتر ژیمناستیک در رده سنی بزرگسالان به دلیل استقبال نکردن اسپانسرها و عدم اعلام آمادگی باشگاه ها برای تیمداری برگزار نشد و برای دومین بار مجبور شدیم برگزاری این رقابت ها را به تعویق بیندازیم.

وی افزود: البته برگزاری رقابت های لیگ برتر ژیمناستیک طی بخشنامه ای که وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون ها ارائه داده است به ما ارتباطی ندارد و در حقیقت نزدیک دو سال است که این مسئولیت از فدراسیون ها سلب شده و باشگاه ها باید با هزینه خود برگزار کننده لیگ باشند که متاسفانه در این زمینه باشگاه ها حاضر نیستند برای ژیمناستیک سرمایه گذاری کنند.

رییس فدراسیون ژیمناستیک گفت: ژیمناستیک از آنجا که برای باشگاه ها درآمدزا نیستند و به خاطر پوشش ضعیف تصویری و اطلاع رسانی محدود، این رشته از سوی رسانه ها کمتر مورد توجه قرار دارد، در نتیجه هیچ باشگاهی نیز حاضر نیست علاوه بر پرداختن هزینه ورودی لیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش درویش زاده به تعطیلی لیگ ژیمناستیک: ما نمی توانیم باشگاه ها پاسخگو باشند

واکنش درویش زاده به تعطیلی لیگ ژیمناستیک: ما نمی توانیم باشگاه ها پاسخگو باشند