مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1393 ساعت 20:252015-01-26اقتصادي

نایب رییس دوم کمیسیون صنایع مجلس: کاهش قیمت نفت زمینه خروج از اقتصاد نفتی است


نایب رییس دوم کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش قیمت نفت زمینه ای ایجاد کرده تا از اقتصاد نفتی خارج شده و به منابع درآمدی دیگری که در کشور است، - " از قزوین، محمدرضا خان محمدی در نخستین جلسه شورای علمی نخبگان استان که امشب در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مسائلی که موجب شده به فکر اقتصاد پایدار نباشیم، تکیه بر اقتصاد نفتی است.

وی افزود: این در حالی است که بسیاری از شرکت های بزرگ مانند اپل و سامسونگ با استفاده از فناوری، بیشتر از درآمدهای نفتی ایران درآمد دارند.

نایب رییس دوم کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در سال های اخیر تحریم ها و کاهش قیمت نفت موجب شده به فکر اقتصاد پایدار و ایجاد منابع درآمدی دیگری به جز نفت باشیم، بنابر این اگر بتوانیم چند شرکت مانند شرکت های اپل و سامسونگ در کشور راه اندازی کنیم، حتما به درآمد بیشتر و پایدارتری دست می یابیم.

خان محمدی ادامه داد: شرکت های دانش بنیان فعال در سطح کشور و نخبگان می توانند در راستای تحقق اقتصاد پایدار نقش مهمی ایفا کنند اما در این حوزه نیز باید دقت داشته باشیم هرکسی خود را نخبه معرفی نکند و تصور نکنیم هر ایده ای که مطرح می شود، ایده یک نخبه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس دوم کمیسیون صنایع مجلس: کاهش قیمت نفت زمینه خروج از اقتصاد نفتی است

نایب رییس دوم کمیسیون صنایع مجلس: کاهش قیمت نفت زمینه خروج از اقتصاد نفتی است