مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1393 ساعت 20:152015-01-26سياسي

مطلع فجر/46 ملکوتی خواه: 42 پروژه عمرانی پیشوا در دهه مبارک فجر افتتاح می شود


از 42 پروژه عمرانی پیشوا در دهه مبارک فجر بهره برداری می شود.

- " از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان پیشوا، عباس ملکوتی خواه در نشست ستاد برگزاری دهه مبارک فجر شهرستان پیشوا ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر اظهار داشت: در چند نوبت طی ارسال نامه هایی به تمام دستگاه های شهرستان پیشوا اعلام کردیم که پروژه های قابل افتتاح خود را اعلام کنند که بتوانیم برنامه های قابل توجهی را در این ایام ارائه دهیم.

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: با افتتاح و اجرایی شدن این پروژه ها در جشن بزرگ انقلاب کام مردم بیش از پیش شیرین تر و تحولات خوبی در سطح این شهرستان ایجاد می شود.

وی بر لزوم اجرای برنامه های ویژه برای دانش آموزان و دانشجویان شهرستان تأکید کرد و افزود: نسل جوان ما حوادث انقلاب را در کتب و فیلم های مختلف مطالعه و مشاهده کرده اند و باید با دعوت از سخنرانان که وقایع انقلاب را از نزدیک لمس کرده اند، ارزش ها و آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی را به نسل جوان منتقل کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا مردمی بودن را یکی از شاخص های مهم جشن های امسال دهه فجر دانست و عنوان کرد: مسئولان شهرستان در جشن های مردمی که در روستاها و مساجد شهرستان توسط اقشار مختلف به ویژه اصناف و کارگران برگزار می شود، حضور پررنگی داشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطلع فجر/46 ملکوتی خواه: 42 پروژه عمرانی پیشوا در دهه مبارک فجر افتتاح می شود

مطلع فجر/46 ملکوتی خواه: 42 پروژه عمرانی پیشوا در دهه مبارک فجر افتتاح می شود