مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1393 ساعت 20:102015-01-26سياسي

رییس کل دادگستری فارس: رویکرد دستگاه قضایی پیشگیری از وقوع جرم به روش علمی است


رویکرد دستگاه های حاکمیتی و قضایی پیروی از منویات مقام معظم رهبری مبنی بر پیشگیری از وقوع جرم با روش علمی است.

- " از شیراز، علی القاصی مهر عصر امروز در همایش پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح اظهار داشت: باید با برنامه ریزی، انحرافات را توسط دستگاه های اجرایی و قضایی کاهش دهیم، چراکه غفلت از آن آسیب های جبران ناپذیری را بر جامعه تحمیل می کند.

وی خاطرنشان کرد: مهم ترین وظیفه نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت است که دوام و قوام جامعه به آن بستگی دارد و بدون امنیت و آرامش هرج مرج به وجود می آید، چراکه توسعه در گرو پیشگیری از وقوع جرم است.

رییس کل دادگستری استان فارس تصریح کرد: پیشرفت و ترقی ایران اسلامی در حوزه های دفاعی، امنیتی، اقتصادی و سیاسی مرهون بصیرت، آگاهی، روشنگری و اتکای نیروهای مسلح به مردم است.

القاصی مهر بیان داشت: رفتار مجرمانه و ناهنجاری های اجتماعی در جامعه محصول یک عامل نیست بلکه به عواملی شامل مجرم، عملکرد بد نهادهای قانون گذار و نهادهای غیررسمی و مردمی بستگی دارد که نیاز به بازنگری در نحوه برخورد با اقشار احساس می شود.

وی اضافه کرد: برای مقابله با وقوع جرم فعال شدن حوزه های فرهنگی و اجتماعی، برخورد کیفری و قضایی و توجه به مسائل علمی و روان شناختی و اراده جمعی و گروهی نیز ضروری و ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری فارس: رویکرد دستگاه قضایی پیشگیری از وقوع جرم به روش علمی است

رییس کل دادگستری فارس: رویکرد دستگاه قضایی پیشگیری از وقوع جرم به روش علمی است