مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1393 ساعت 19:552015-01-26سياسي

مطلع فجر/45 بیات: انقلاب اسلامی ماندگارترین انقلاب در سطح جهان است


انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری گفت: انقلاب اسلامی ماندگارترین انقلاب در سطح جهان است و تا ابد ماندگار خواهد بود.

- " از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه ری، سعید بیات در جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر شهرستان ری که به مناسبت سی و ششمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و با حضور مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی در فرمانداری ری برگزار شد، با اشاره به حدیثی از امام معصوم(ع) مبنی بر اینکه محبوب ترین بندگان خدا نزد وی کسی است که با بندگان دیگر مهربان باشد.

گفت: نشریه شارلی ابدو فرانسه با اقدام موهن خود به ساحت نورانی و مقدس نبی مکرم اسلام واژگان زشت و ناروایی را نسبت داده است در حالی که پیامبر مکرم اسلام (ص) الگوی برجسته ای از یک انسان کامل و سمبل رحمت و مهربانی در تمام ادیان محسوب می شود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران حرف های را مطرح می کند که با باطن و جان مردم ارتباط برقرار کرد و به صراحت می توان گفت انقلاب اسلامی ماندگارترین انقلاب در سطح جهان است و تا ابد ماندگار خواهد بود.

معاون سیاسی ـ انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری با تأکید بر حضور مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن و همراهی و همسویی با این حرکت خودجوش که نشان از تعلق خاطر مردم به ارزش های ناب نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطلع فجر/45 بیات: انقلاب اسلامی ماندگارترین انقلاب در سطح جهان است

مطلع فجر/45 بیات: انقلاب اسلامی ماندگارترین انقلاب در سطح جهان است