مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1393 ساعت 18:372015-01-26حوادث

دستگیری مردی که حساب نامزدش را خالی کرد


رییس پلیس فتای استان سیستان و بلوچستان از دستگیری مردی که اقدام به برداشت غیرمجاز پول، از حساب بانکی نامزدش کرده بود، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ سید محمد حسینی پور در این باره گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اش، بلافاصله کارشناسان پلیس فتا بررسی این پرونده را در دستور کار خود قرار دادند و ماموران پس از بررسی های گسترده موفق به شناسایی متهم که نامزد شاکیه بود ،شده و پس از هماهنگی های انجام شده با مقام قضایی وی را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده توسط کارآگاهان مبارزه با جرائم سایبری و انجام بررسی های فنی مشخص شد، متهم با سوءاستفاده از اعتماد نامزد خود اقدام به خرید شارژ از حساب وی کرده است.

رییس پلیس فتای استان سیستان و بلوچستان با اشاره به انجام بازجویی از متهم افزود: متهم که در ابتدا منکر ارتکاب هر گونه جرمی بود ولی با توجه به شواهد و قرائن موجود اعتراف کرد و اظهارداشت که پس از بدست آوردن اطلاعات حساب شاکیه در موقعیت مناسب اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب وی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس اعلام پلیس فتا، رییس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان محافظت از اطلاعات شخصی را در پیشگیری از جرائم بانکی بسیار مهم دانست و خاطر نشان کرد: شهروندان به هیچ عنوان اطلاعات شخصی حساب بانکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری مردی که حساب نامزدش را خالی کرد

دستگیری مردی که حساب نامزدش را خالی کرد