مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1393 ساعت 18:072015-01-26حوادث

با مراقبت سربازان گمنام امام عصر(عج) باند تهیه و توزیع حشیش در اردبیل متلاشی شد


دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: با تلاش سربازان گمنام امام عصر(عج) از یک باند قاچاق بین المللی بیش از 103 کیلوگرم مواد مخدر آن هم از نوع حشیش کشف شد.

- " از اردبیل، ناصر عتباتی امشب در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: این باند بین المللی اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می کرد که این بار در استان اردبیل قصد توزیع و فروش بیش از 103 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش را داشت که با مراقبت های انجام شده و با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) ماموران انتظامی و دادسرا عوامل این باند دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات ماموران وارد عمل شده و با توقف وسیله نقلیه و بازرسی از آن این میزان مواد مخدر را به دست آورده و سردسته این باند تهیه و توزیع مواد مخدر را دستگیر کردند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل خاطرنشان کرد: این فرد که خود از سوابق کیفری برخوردار است با صدور قرار بازداشت روانه زندان شد و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

عتباتی در پایان متذکر شد: در آینده درمورد فعالیت این باند و قصد آنها از تهیه و ترانزیت احتمالی مواد مخدر به سایر مناطق مفصل اطلاع رسانی خواهیم کرد اما مردم متوجه باشند در صورت برخورد با هر گونه فعالیت مشکوک در زمینه مواد مخدر اطلاعات خود را به نیروی انتظامی و دادگستری اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با مراقبت سربازان گمنام امام عصر(عج) باند تهیه و توزیع حشیش در اردبیل متلاشی شد

با مراقبت سربازان گمنام امام عصر(عج) باند تهیه و توزیع حشیش در اردبیل متلاشی شد