مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1393 ساعت 17:372015-01-26اقتصادي

هزینه 3 میلیارد تومانی برای خرید و تجهیز مرکز سی تی اسکن بوعلی ساری


رییس بیمارستان آموزشی درمانی بوعلی سینا ساری گفت: برای خرید دستگاه سی تی اسکن و تجهیز ساختمان سه میلیارد تومان هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مهدی نیکخواه شامگاه دوشنبه در بازدید خبرنگاران از بیمارستان بوعلی گفت: تجهیز و ساخت این مرکز سبب شد تا دیگر نیازی به اعزام بیماران به بیمارستان های دیگر نباشد.

وی از ساخت و تجهیز مرکز سی تی اسکن این بیمارستان خبر داد و افزود: به خاطر اهمیت وجود این دستگاه برای تخصص های مختلف فضای تریا تخریب و تبدیل به مرکزسی تی اسکن شد و این مرکز در فضایی به مساحت 115 متر مربع مجهز به یک دستگاه سی تی اسکن شش اسلایز شده است.

وی تاکید کرد:اجرای این طرح همسو با اجرای طرح تحول نظام سلامت و با هدف ارتقا بخشی کیفیت خدمات سلامت به شهروندان در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون آماده بهره برداری شده است.

دکتر نیکخواه افزود: ماهانه 200 بیمار بیمارستان بوعلی سینای ساری برای انجام کارهای سی تی اسکن و ام آر ای (MRI)به بیمارستان های دولتی و خصوصی اعزام می شدند که با تجهیز سی تی اسکن مراجعین این مرکز نیز 10 درصد افزایش خواهد داشت.

وی به وجود این بیمارستان در ابتدای شهر ساری و مسیرجاده ترانزیتی تهران – مشهد و لزوم راه اندازی مرکز سی تی اسکن اشاره کرد و گفت: با توجه به بروز تصادفات و سوانح در جاده، انجام سی تی اسکن بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 3 میلیارد تومانی برای خرید و تجهیز مرکز سی تی اسکن بوعلی ساری

هزینه 3 میلیارد تومانی برای خرید و تجهیز مرکز سی تی اسکن بوعلی ساری