مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1393 ساعت 16:072015-01-26سياسي

نامه ای که 150 نماینده از روی رودربایسی امضا کرده اند!


اگر قاطبه نمایندگان در جریان ویژگی های این جنگل قرار بگیرند، با ساخت آن مخالفند، ولی بیشتر از سر بی اطلاعی یا نخواندن متن و یا رودربایستی با همکاران خود نامه ای را امضا کرده اند که این نامه هم دلیلی نمی شود، - ساخت جاده از وسط جنگل های ابر، یکی از موضوعاتی است که در چند وقت اخیر، به یکی از چالش های میان نمایندگان مجلس و دولت تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سازمان محیط زیست به دلیل شرایط زیست محیطی این منطقه، از ساخت جاده در این مسیر مخالف است، حال آنکه برخی مسئولان به شدت پیگیر ساخت این جاده هستند.

بنا بر این گزارش، در آخرین جلسه هیأت دولت ـ که راجع به این جنگل بحث شد ـ این منطقه جزو مناطق محافظت شده به شمار آمده و هر گونه دخل و تصرف در آن ناممکن است؛ اما هنوز عده ای خواهان ساخته شدن این جاده هستند؛ از جمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در این داستان، یک پای قضیه هستند.

در این باره باید گفت، از یک سو برخی نمایندگان، نامه ای به امضای 150 نماینده رسانده و از رییس جمهور خواستار ادامه روند جاده سازی شدند و از سوی دیگر، اعضای کمیسیون کشاورزی و اعضای فراکسیون محیط زیست مجلس، با حضور در این محل با هر گونه جاده سازی در این محل مخالف اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه ای که 150 نماینده از روی رودربایسی امضا کرده اند!

نامه ای که 150 نماینده از روی رودربایسی امضا کرده اند!