مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1393 ساعت 13:572015-01-26سياسي

عقب افتادگی ها در عرصه علم و فناوری با شتاب فزاینده جبران شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: عقب افتادگی ها در عرصه علم و فناوری با شتاب فزاینده جبران شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر دوشنبه در نشست با رییس و معاونین پارک علم و فنآوری خلیج فارس بوشهر اظهار داشت: نباید نگاهی عادی به حوزه علم و فناوری داشته باشیم و باید توجه ما به این بخش به گونه ای باشد که به ما اقتدار و توانمندی در فضای ملی و فراملی دهد.

وی با بیان اینکه عرصه علم و فناوری و حوزه نخبگان بسیار مهم و استرانژیک است، اذعان داشت: توانمند سازی منابع انسانی در حوزه علم و فناوری دارای اهمیت بسیار زیادی است که باید به خوبی مورد توجه قرار بگیرد.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر اینکه سامانه مدیریت نخبگان از حوزه ژنتیک و پیش از کودکی و دبستان آغاز می شود، تصریح کرد: مدیریت نخبگانی در این دوران از اهمیت زیادی برخوردار است و باید در ایران بر روی تولید منابع انسانی در حوزه ژنتیک به سمت بالا کار شود.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد پارک های علم و فن آوری برای دوران کودکی، دبستان، دبیرستان و دانشگاه، اضافه کرد: باید منابع انسانی توانمند را در دوران های مختلف تولید کنیم.

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر لزوم ایجاد شتاب فزاینده در عرصه علم و فنآوری، ادامه داد: باید عقب افتادگی ها را جبران کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب افتادگی ها در عرصه علم و فناوری با شتاب فزاینده جبران شود

عقب افتادگی ها در عرصه علم و فناوری با شتاب فزاینده جبران شود