مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1393 ساعت 13:572015-01-26سياسي

تعطیلی پنجشنبه ها درکهگیلویه و بویراحمد در وزارت کشور بررسی می شود


معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: موضوع تعطیلی پنجشنبه ها در استان بار دیگر در دستور کار قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، فتاح محمدی بعدازظهر دوشنبه درنشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان گفت: هم اکنون تعطیلی روزهای پنجشنبه در این استان تنها در سه ماهه تابستان است که نظرات و پیشنهادات کلی بر تسری دادن به کل سال است.

وی بیان کرد: تعطیلی پنجشنبه ها در تابستان، به صلاحدید و نظر استاندار و شرایطی که به لحاظ گردشگری و یا موضوع کاهش هزینه های اضافی در سطح اداره ها بود انجام شد.

محمدی از اهتمام وزارت کشور برای ساماندهی کل تعطیلات ملی و مذهبی در کشور و ارائه یک لایحه پیشنهادی جامع و کارشناسانه در این زمینه خبر داد و بیان داشت: هم اکنون این طرح درکارگروه اجتماعی و فرهنگی استان موردبررسی جامع قرارگرفته ونظرات و پیشنهادهای کارگروه دراین راستا به شورای اجتماعی وزارت کشور تا پایان هفته آینده ارسال می شود.

وی با اشاره به ضرورت بازنگری درتعطیلات کشور، افزود: دولت یازدهم در نظر دارد تا نگرش موجود درجامعه نسبت به تعطیلات بویژه میزان آنها در کشور به یک نظر واحد و کارشناسانه برسد.

محمدی اظهار داشت: موضوعات و نظرات پیشنهادی استان در این زمینه بویژه تعطیلی پنجشنبه ها برای تصمیم گیری نهایی به این مرکز ارسال خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی پنجشنبه ها درکهگیلویه و بویراحمد در وزارت کشور بررسی می شود

تعطیلی پنجشنبه ها درکهگیلویه و بویراحمد در وزارت کشور بررسی می شود