مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1393 ساعت 13:572015-01-26سياسي

استاد دانشگاه الزهرا(س) مطرح کرد 6 پیشنهاد برای حمایت از زنان


استاد دانشگاه الزهرا(س) بر اساس ماده 21 قانون اساسی، 6 پیشنهاد در همایش زنان در مسیر توسعه اجتماعی با تأکید بر برنامه ششم توسعه مطرح کرد.

- "، حسین راغفر استاد دانشگاه الزهرا(س) در همایش زنان در مسیر توسعه اجتماعی با تأکید بر برنامه ششم توسعه اظهار داشت: امروزه با آسیب های زیاد مانند نابرابری فقر، بیکاری، مشاغل غیررسمی، ایدز، رشد جرم و جنایات مواجه هستیم که جامعه را تهدید می کند.

استاد دانشگاه الزهرا(س) خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین آمار موجود 38 درصد از خانوارهای مرد سرپرست دچار فقر هستند و خانوارهای زن سرپرست نیز نزدیک به 49 درصد دچار فقر هستند و برای یک دوره 30 ساله از سال 62 تا 92 فقر را مطالعه کردیم و همواره افزایش بیشتری درباره فقر زنان را شاهد بوده ایم.

راغفر در ادامه خاطرنشان کرد: فقر و دارایی مرد سرپرست را به 6 گروه تقسیم بندی کردیم و هر چه جوان تر بودند فقر در آنها بیشتر بود و در طی سالهای 85 تا 90 آسیب پذیری مردان نسبت به فقر و دارایی افزایش یافته است و زنان از مردان آسیب پذیرترند و سواد و آموزش هم با آسیب پذیری رابطه مستقیم دارد.

وی ادامه داد: هر چه سواد پایین تر باشد به لحاظ فقر شرایط بدتری دارند حتی خانوارهایی که سرپرست شاغل دارند فقرشان روند نزولی پیدا کرده اما خانوارهایی که سرپرست بیکار دارند فقرشان رون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد دانشگاه الزهرا(س) مطرح کرد 6 پیشنهاد برای حمایت از زنان

استاد دانشگاه الزهرا(س) مطرح کرد 6 پیشنهاد برای حمایت از زنان