مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1393 ساعت 13:572015-01-26سياسي

نتایج پیگیری های سفر معاون اول رییس جمهور اطلاع رسانی می شود


استاندار گیلان با اشاره به سفر اخیر معاون اول رییس جمهور به استان گیلان گفت: پیگیری برای اجرای دستاوردهای این سفر آغاز شده و به زودی نتایج را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، محمدعلی نجفی بعد از ظهر دوشنبه در نشست ستاد تسهیل سرمایه گذاری و حمایت از کار آفرینی اعلام کرد:حمایت معاون اول رییس جمهوری از بخش خصوصی برای توسعه گیلان ارزشمند است و باید از فضای مثبتی که پس از سفر ایشان در حمایت از بخش خصوصی بدست آمده نهایت بهره را برای توسعه استان ببریم.

وی با بیان اینکه پس از پایان سفر دکتر جهانگیری، پیگیری ها برای اجرای دستاوردهای این سفر را آغاز کردیم گفت: در روزهای آینده نتایج این پیگیری ها از طریق رسانه ها در اختیار مردم قرار می گیرد.

استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به افزایش 38 درصدی درآمدهای استانی در 9ماهه نخست سال 93 گفت: مجموعه این درآمدها در این مدت 4 هزار و 978 میلیارد ریال بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 38 درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: درآمدهای مالیاتی استان از مجموع درآمدهای استانی 85 درصد و سایر درآمدها 15 درصد بوده است.

نجفی افزود: افزایش درآمدهای استانی یکی از نشانه های رونق کسب و کار و توانمندی بیش تر بخش خصوصی و اقتصادی استان نسبت به مدت مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج پیگیری های سفر معاون اول رییس جمهور اطلاع رسانی می شود

نتایج پیگیری های سفر معاون اول رییس جمهور اطلاع رسانی می شود